Diva? C'mon...

,,O vezi?" ,,Uhm... da!" ,,Ea e!" ,,Da, EA e!"
Asta acum vreo două sau trei luni, în troleibuz, două fete discutând. Privind spre mine...Okay, poate mi se pare.
Azi.
,,Ai văzut cine e:O?" ,,Cine mă?" ,, E Raluca Băceanu!" ,,:O, da, ea e!"
Mda, şi de data asta nu mi s-a părut. Nu eram singură, a auzit şi persoana de lângă mine, care mi-a confirmat bănuielile.
???
Unde? Tot în troleibuz, aproape de casă, două puştoaice la vreo 13-14 ani vorbind şi aruncând priviri mirate spre mine.
What's happening? God, de unde mă ştie lumea? Să fie blogu', să fie pentru ca am publicat în 2009 o carte, să fie pentru că scriu pentru Teen Press ori mă ştiu de pe Facebook?

De unde fraţilor şi de ce? Devin cunoscută şi nici măcar nu realizez. Data viitoare când mai ies, voi încerca să arăt mai bine... că, deh, poate nu vor mai discuta două fete, ci doi băieţi:)). Who knows...

Raluca Băceanu

Comentarii

Anonim a spus…
sunt perioade si perioade

Postări populare de pe acest blog

Cum să ai grijă de un pui de porumbel

Agonie şi extaz - păreri şi citate preferate

De ce fac maratoane Harry Potter când sunt tristă sau singură?