Final Frontier #/7 - sau cum să reînvii după şase ani



Ultimii ani au trecut cu viteza luminii şi, deşi mă simt încă aceeaşi puştoaică de liceu, adevărul e că m-am transformat într-un exemplar de adult mai mult sau mai puţin reuşit.

Am revenit în lumea fantasy şi a SF-ului românesc după ce am dedicat mii de zile studiului istoric, mai cu seamă Evului Mediu cât şi studiilor legate de publicitate, marketing ş.a.m.d.

Destul despre absenţa mea, mai interesant este ce am regăsit: prieteni vechi, cărţi noi, fani noi şi poate cel mai interesant, un extraordinar imbold de a scrie din nou aşa cum o făceam odată.

Final Frontier m-a hrănit spritual şi intelectual cum demult nu am mai simţit. Printre cosplayerii hiperactivi, printre scriitorii binevoitori, printre editorii pontoşi, prin mirosul de cărţi noi, cu pagini galbene, am renăscut... sau mi-am părăsit crisalida de adulthood care aproape că îmi sufoca imaginaţia lăsând loc unor stări cvasi-depresive.


M-am încărcat cu energia şi cu noile romane cumpărate, mica mea recoltă fiind pe cât de modestă cantitativ, pe atât de bogată calitativ.

O parte apariţii din acest an, altele apariţii din anii trecuţi, unele aparţinând unor autori care nu mai sunt în acelaşi plan al existenţei ca noi, cât şi romane ale unor autori de la care mai aşteptăm încă multe alte poveşti.

Ca să vă uşurez treaba şi ca să nu vă forţaţi miopia citind titlurile din fotografia pixelată de mai sus, aveţi o listă cu titlurile şi cu link-uri aferente:

Flavius Ardelean, Bizaroproze, Miasma, Scârba sfântului cu sfoară roşie
Antologia Noir de Bucureşti
Ioana Vişan, Instincte Umane
Cătălina Fometici, Câinii Diavolului, Imperiul de Sticlă
Antologia Poveşti din Umbră
Teodora Matei, Lucian-Dragoş Bogdan, Daniel Timariu, 3.4
Lucian-Vasile Syabo, Cartea Interviurilor SF
Kelley Eskridge, Un spaţiu periculos
Cory Doctorow, Un miliard de şanse
Cristinne C.C, Ephialte
Florin Pîtea, O introducere în opera lui Liviu Radu
George Lazăr, Îngerul păzitor
Antologia Dincolo de Noapte - în care veţi regăsi o poveste gothică de-a subsemnatei



Voi reveni cât de curând cu păreri despre cărţile de mai sus. Între postarea asta şi târg am reuşit doar la birou să îmi arunc un ochi pe una din cărţi, de fapt, am devorat întreg volumul de bizaroproze  despre care sigur sigur voi scrie în cursul acestei săptămâni.

Cât despre atmosfera generală de la târg, well, m-am simţit mai bine ca oricând. Ce-i drept, şi vafele cu Nutella şi banane au contribuit la o stare de bine generală, căci, să-mi fie iertat, cafeaua mi s-a părut prea scumpă (poate şi unde mi-am calculat şi recalculat bugetul pentru a intra în posesia bijuteriilor de mai sus).

Vă las să vă delectaţi cu câteva fotografii de la event. Da, ştiu, am îmbătrânit.



Alături de auto-intitulatul "dinozaur" Horia Nicola Ursu şi de frumoasa ducesă Cătălina Fometici

Alături de Cezarina Nicolae, one of a hell editor-in-chief


Two Cats


Theodora Anghel, o foarte tânără şi talentată scriitoare de fantasy


Ioanaaaaa <3 p="">



Stikereee



Eu şi foamea, pregătite să devorăm o vafă (sau fagure, whateva')


Cristinne C.C, urban fantasy badass writer and the one and only Theo Anghel

Pagina de eveniment: https://www.facebook.com/events/203834673683904/ 


sursa foto: Raluca Băceanu, Max Orbescu (the Canon Funny Guy)

Comentarii

Anonim a spus…
Loved seeing you again, kid. Big bear hugs.

Postări populare de pe acest blog

Cum să ai grijă de un pui de porumbel

Agonie şi extaz - păreri şi citate preferate

De ce fac maratoane Harry Potter când sunt tristă sau singură?