Top 5 lansari Bookfest: DINCOLO DE NOAPTE!


Fotografia din stânga a constituit motivul unei mari bucurii. Antologia Dincolo de noapte se află printre cele 5 în topul ziarului Evenimentul Zilei.

Nu pot spune decât că sunt deosebit de încântată de aceasta. Mă simt onorată ca povestea mea, Fraţii de Saint Yves, să se afle într-o antologie prestigioasă, alături de alţi mari autori precum Liviu Radu, Oliviu Crâznic, George Lazăr, Dan Doboş şi mulţi alţii pe care abia aştept să îi întâlnesc la Lansarea de mâine, sâmbătă 2 iunie, orele 14:00, de la standul Millennium Books.

Se anunţă o zi deosebită, puteţi vorbi cu autorii, garantat veţi primi autografe. Ce mai aşteptaţi? Eu una, explodez de nerăbdare în mii de emoţii ce îmi fac stomacul să se simtă ca al unei îndrăgostite (nu că nu aş fi fost deja, deci vă daţi seama :))!).

Vă aşteptăm acolo. Nu uitaţi că antologia Dincolo de noapte este PRIMA de gothic adevărat din România care cu siguranţă va putea concura (deja o face având în vedere numărul mare de persoane interesate de aceasta!) cu nume mari din literatura universala, precum preferatul meu, Edgar Allan Poe...

Raluca Băceanu


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum să ai grijă de un pui de porumbel

Agonie şi extaz - păreri şi citate preferate

De ce fac maratoane Harry Potter când sunt tristă sau singură?