Dincolo de noapte - Păreri de la mult aşteptata lansare


A trecut şi lansarea antologiei Dincolo de noapte. Un eveniment pe care de foarte mult timp îl aşteptam şi care s-a terminat mult prea repede.

Lume multă, cărţi şi mai multe, autori consacraţi, ce să mai, Raiul pe Pământ. În cadrul lansării au vorbit Horia Nicola Ursu, Michael Haulică, Ştefan Ghidoveanu şi, desigur, Oliviu Crâznic, editorul, fără de care această antologie nu ar fi existat.

Spun încă o dată cât de mândră sunt că am publicat alături de nume mari precum: Liviu Radu (cu care am şi purtat o discuţie extrem de plăcută, acest om este o prezenţă atât de magică fiind atât de binevoitor, de cald de... nu există cuvinte pentru a-l putea descrie cum se cuvine pe maestru), Dan Doboş, George Lazăr, Florin Pîtea, Ştefana Czeller, Ana-Maria Negrilă, Ciprian Mitoceanu; să nu uit de tinerii de mare talent pe care îi apreciez şi îi îndrăgesc extrem de mult, ca: Laura Sorin, Cătălina Fometici (zisă şi Cat, care azi mi-a fost alături precum o soră dragă şi scumpă) şi Narcisa Stoica.

Un eveniment plăcut, m-am bucurat să revăd persoane deosebite, Moshul Sf, Ştefan Ghidoveanu, Ona Frantz, Mihail Grămescu, Camelia Pantazi Tudor (autoare a cărţii recent apărute, New Beijing) şi încă mulţi alţii care sper să nu se supere dacă nu i-am menţionat aici. :)

Aaa, nu mă aşteptam să acord atât de multe autografe! Serios că nu! Ultima oară când am scris mai mult de 5 consecutiv a fost în 2009 când mi-am lansat cartea mea, Călătorie prin mintea unei adolescente. Azi cred că am dat peste 10-15, ceea ce e foarte mult având în vedere că am rămas la târg în jur de două ore. M-am bucurat enorm să scriu dedicaţii care mai de care mai ciudăţele, fiecare având un mesaj puternic la adresa Binelui şi al Răului, după cum şi povestea mea din antologie, Fraţii de Saint Yves, are. În funcţie de chipul fiecărui fan am putut concepe mesajul, pe moment. A fost extraordinar sentimentul. Chiar am simţit că o parte din mine va rămâne în acele persoane şi că, poate, le voi schimba percepţia lor asupra acestor două Valori opuse...

Pe scurt, în ciuda emoţiilor mele şi moleşelii continue pe care o resimt în acest anotimp, pot să spun că da, m-am simţit extraordinar de bine.


Cât despre poze... urmează să fie postate.

Vă salut!

Raluca Băceanu

UPDATE 5 iunie, după cum promisesem... FOTOGRAFIILE!
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum să ai grijă de un pui de porumbel

Agonie şi extaz - păreri şi citate preferate

De ce fac maratoane Harry Potter când sunt tristă sau singură?