Povestiri fantastice de Liviu Radu pe elefant.ro !!!


Fanii Liviu Radu au un motiv de bucurie. Culegerea sa de Povestiri fantastice este disponibilă şi în format electronic pe elefant.ro, la un preţ de 14,99 lei.

De maestrul Liviu Radu am aflat din 2009 de când am început să frecventez cenaclul ProspectArt, din cadrul SRSFF, unde l-am şi întâlnit pe dumnealui. Mărturisesc că din antologia Alte ţărmuri, povestirea Ari a fost prima citită. Din acel moment am devenit fan înrăit, am citit seria Waldemar, iar Blocul câş (am început seria cu al doilea volum, cumva invers:)) )m-a cucerit încă de la primul paragraf.

Ţin minte perfect că în cadrul evenimentului Jurnalele Amurgului - ce l-a avut moderator pe Oliviu Crâznic, iar printre invitaţi s-au numărat Oana Stoica Mujea, eu, şi desigur, Liviu Radu - mi-am făcut curaj să intru în vorbă cu maestrul. L-am întrebat dacă există într-adevăr acel bloc câş, pentru că din propria experienţă ştiu că lucruri sau obiecte din lumea reală sunt traspuse adeseori în lumea fantastică. Răspunsul a fost afirmativ, Liviu Radu zâmbind dintr-un colţ al gurii la întrebarea mea. Am fost foarte bucuroasă şi m-am hotărât atunci să caut blocul respectiv din curiozitate.

M-am lungit cu vorba. Esenţial e să intraţi pe elefant. ro şi să comandaţi cartea. Eu una sunt nerabdătoare să mai citesc Liviu Radu. E unul dintre cei mai buni, preferatul meu dintre scriitorii români la ora actuală.

Comentarii

Horia Nicola Ursu a spus…
multumiri pentru semnalare!
A.I.R a spus…
Mi-a făcut o deosebită plăcere. Liviu Radu merită să fie cât mai cunoscut. :D

Postări populare de pe acest blog

Cum să ai grijă de un pui de porumbel

Agonie şi extaz - păreri şi citate preferate

De ce fac maratoane Harry Potter când sunt tristă sau singură?