11.11.11

E bizar că oamenii încă mai cred îm tâmpenii legate de sfârşitul lumii. M-am cam săturat până în gât de astfel de zile care primesc de la nişte oameni jalnici şi fără viaţă tot felul de interpretări.

Că tot am văzut filmul "11.11.11".... să vă spun ideea principală: nu căuta înţelesuri acolo unde nu sunt. Nu se ştie niciodată când te vei arde pe bune...

Aşa că vedeţi-vă voi mai bine de vieţişoara voastră, plină de invidii, frustrări, şi ipocrizii din partea tuturor şi poate chiar şi din partea voastră (!).

Aberez. Dar nu are importanţă.

Eu mă voi înfăşura în continuare în carapacea mea "dulce" de individualism şi voi râde de gloata ce şi-a recunoscut titlul de "gloată". Cine ştie, cunoaşte.

"Geniul" şi-a încheiat oful pe ziua de azi şi se întoarce, ca de obicei, cu un gust amar, în paginile x, ale cărţii x, dorind să încheie încă o zi într-un mod cât mai puţin realist pe puţinţă.

P.S 11.11.11 nu m-a făcut decât să fiu mai senzitivă la ipocriziile şi frustrării gloatei. De mâine sper să revin la starea de "miserupism"şi să îmi văd de ale mele cum trebuie. Aleluia!

Comentarii

Oanaaa. a spus…
Buna Raluca !

Sunt Oana de pe blogul " Ratacitori in lmea cartilor " . Eu si prietena mea,Irina, alaturi de care ma ocup de blog,am citit pasaje din cartile tale. Esti talentata intr-adevar. Am fi onorate daca ai accepta sa participi la un scurt interviu pentru blog. Daca esti interesata ne poti contacta la lulu33boy@yahoo.com

Postări populare de pe acest blog

Cum să ai grijă de un pui de porumbel

Agonie şi extaz - păreri şi citate preferate

De ce fac maratoane Harry Potter când sunt tristă sau singură?