Fresh new start

Prin absurd, să zicem că-s mai bine. De fapt, chiar sunt ceva mai bine. Faţă de perioada 21 iunie-8 iulie. Azi sunt chiar ok... cu excepţia faptului că nu sunt, dar vreau să fiu...

Mâine plec la Sighet. Probabil vă aminţiţi postarea de acum un an, când am scris ce am făcut, ce mi-a plăcut şi ce nu la Şcoala de Vară de la Sighet.

Iar acum mă reîntorc. Pentru îngheţată, desigur! Şi pentru ce se va discuta la conferinţe, evident!!! Nu sunt chiar aşa de disperată! Dar îngheţata aia, merită! SERIOS CĂ DA!

Aşa că acea îngheţată îmi va revigora tot trupul şi sufletul. O aştept de un an. Da, pe ea. Şi locul... dacă stau să mă gândesc. Şi faptul că merg cu trenul vreo 15 ore mă revigorază.

Abia aştept. Să scap de Bucureşti şi de tot ce e aici, de ce mă face să mă scurg, să mă pierd pe mine însămi. E oribil sentimentul. Când acasă nu mai pare acasă, când propria inimă te acuză de tot felul de lucruri... şi când mintea dă vina pe inimă. Sucks...Really...

Ochii care nu se văd se uită. Dar e posibil ca acei ochi să apară exact acolo unde nu mă aştept... la un moment dat. Şi atunci, ce voi face? Mă voi lăsa iar prada unor sentimente care îşi iau "seva" din hormoni? Pentru că pentru mine, iubirea nu e decât o simplă reacţie chimică în organism, iar eu vreau să nu mai am de-a face cu "elemente" ca afecţiunea şi mai ştiu eu ce. Deşi vreau... dar e mai bine să îmi ascult sufletul. Chiar dacă până la urmă sunt om, şi voi cădea pradă acestor reacţii chimice.

Dar până atunci am de gând să mă relaxez la Sighet, să mănânc ca o nesătulă două feluri de mâncare plus desert, cum acasă nu am răbdare să îmi fac. Pac, o felie de pâine şi şuncă, şi gata masa. Pac, un castron de lapte şi puţine cereale. Dar nu mâncarea ce e acolo. Poate că am râs eu puţin de ea, dar îmi lipseşte. Era chiar bună. Şi a fost prima oară când am mâncat trei mese pe zi, trei da' sănătoase nenică, nu şase ca acasă, şi vai de mama lor, doar pentru că nu am eu idee să gătesc, şi nici nu încerc.

So... Sigheeeet! Fresh new start. Abia aştept îngheţata, Doamne!

Vă pup şi aveţi grijă de voi. Nu vă jucaţi cu chimia, că vă treziţi cu tot felul de combustii! PA!

Raluca Băceanu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum să ai grijă de un pui de porumbel

Agonie şi extaz - păreri şi citate preferate

De ce fac maratoane Harry Potter când sunt tristă sau singură?