Am fost şi la Exploratorii lumii de mâine...


... cu emoţii dar a decurs totul bine. Cine mă cunoaşte, ştie că înaintea oricărui eveniment, fie el de orice fel, par doborâtă de emoţii şi de multe ori acestea îmi ,,umbresc" abilităţile oratorice - ce oricum nu prea le am - ori creativitatea. Dar m-am descurcat în cele din urmă, iar pulsul mi-a revenit la normal după vreo 10 minute. Am fost încântată să particip la cea mai veche emisiune de acest gen din Europa - se ştie! - mai ales cu o gazdă atât de cunoscută şi apreciată în ,,lumea" SF, domnul Ştefan Ghidoveanu şi cu Roxana Petrescu, PR Manager la Grupul editorial Corint, o profesionistă în adevăratul sens al cuvântului, cum s-a şi observat ieri.
Mi-am permis să iau câteva fotografii de pe blogul Moshului Sf... Enjoy!


Desigur, ţin să mulţumesc şi ascultătorilor! Dovada: premiile de fidelitate ce se oferă în cadrul emisiunii Exploratorii lumii de mâine.


P.S Mai ştiţi postarea Efemer(isme)? Când mă întrebam dacă va mai rezona vreun gând de-al meu cu Universul după ce nu voi mai exista? Iată că, acum, se poate spune că indiferent ce se va întâmpla cu mine, va exista ceva după. Vocea mea, în întreg universul. Nu-i aşa că e incredibil? Pentru mine este. Şi poate că cei de acolo, oricine ar fi, vor şti că mi-am atins un oarecare scop, deja. Citiţi şi Ara şi o să aveţi surpriza de a realiza la ce m-am referit.
Pe data viitoare!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum să ai grijă de un pui de porumbel

Agonie şi extaz - păreri şi citate preferate

De ce fac maratoane Harry Potter când sunt tristă sau singură?