Edward


Ninge-n suflet, ninge-n trup,

Chiar şi timpul s-a oprit

Ninge-n lume, totu-i mut

C-a murit tot ce-am iubit.


Cad şi cad cristale-albastre

Ce din ceruri s-au desprins,

Şi-mi acoperă privirea,

Prea-uimită, ca de vis.


Neîncetat m-au răscolit,

Când rămas-bun eu mi-am luat,

Ai tăi ochi mari şi trişti

Când m-am dus... când am plecat.


Chiar şi acum îi văd plângând,

Ochii aceia ce mă-ndeamnă

Aproape agonizând

Negreşit spre grea povară.


Ninge-n suflet, ninge-n trup,

Chiar şi timpul s-a oprit

Ninge-n lume, totu-i mut.

C-a murit tot ce-am iubit.


24 aprilie 2011

Raluca Băceanu

Comentarii

New Sensations a spus…
Vaaaai! E superba! Superbe versuri!

Postări populare de pe acest blog

Cum să ai grijă de un pui de porumbel

Agonie şi extaz - păreri şi citate preferate

De ce fac maratoane Harry Potter când sunt tristă sau singură?