Duet sentimental



Înainte de a citi poezia, intră mai întâi aici, şi ascultă melodia asta.

Iubire mică blondă,

Ce-mi apari ca din neant,

Privirea-ţi de pantă,

Fixându-mă ca o panteră ce-i gata...

De atac.

În gând cobori

Să-mi faci culoare

Prin vânt presărat cu inimioare.

Ele ard în văpaia sorţii,

Şi ne ating în miezul nopţii.

Pe-o pală rece de vânt iscoditor,

Îmi ridici iubirea de pe-un piedestal

În a ta dulce, credulă simţire,

Ce pare-a fi doar un infim,

Ciudat, complex mental.

Clătinată pe-o bară rece,

Stau atârnată cu părul în bălţi

Aşteptând ca cineva să-mi picteze

Complexitatea blondă...

În picături de foc.

Picătura de foc ţi-a îngheţat privirea,

Ce pe ascuns, mişelesc, abia suspina

La ai mei ochi ce-ţi strigau cuvinte încâlcite,

Răsfirate printre voioase, vorbe vexate.

Importanţa topirii îşi exercită,

Asupra trupului meu, efectul

Vibrându-mi stabilitatea verticală,

Privindu-te pe tine

Cum mă ataci cu vorbe goale.

Mă îmbraci totuşi cu ambiţie

Dovedindu-mi iubirea-ţi,

Ce-mi acaparează orgoliul

Din eterul cel dintotdeauna,

Albastru, gol şi rece.


Poezia este scrisă de mine şi Bianca, dar vă lăsăm pe voi să vă daţi seama care strofa e a cui...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum să ai grijă de un pui de porumbel

Agonie şi extaz - păreri şi citate preferate

De ce fac maratoane Harry Potter când sunt tristă sau singură?