Ciudat...

Ciudat.Ciudat cum deja s-a scurs vacanta.Ciudat ca nici nu am simtit luna august si jumatatea asta de septembrie.Si mai ciudat e ca sunt cam stresata, secata.Ciudat e ca atunci cand sunt suparata simt nevoia sa fac ceva, sa scriu.

Ciudat e ca imi e frica de cum o sa mearga vanzarile pentru cartea mea "Calatorie prin mintea unei adolescente". Ciudat e ca stiu ca imi voi pierde prieteni din cauza asta dar voi castiga altii. Ciudat e ca ma simt si plina de forta. Ciudat e ca vreau sa ma apuc de canto, si mai ciudat e ca da, vreau sa cant si la chitara si ca bass-ul il las pentru Alex.

Ciudat. Foarte ciudat este ca realizez din ce in ce mai mult ca pot practica orice domeniu ...legat de arta. Ciudat e ca imi place sa pictez, ciudat e ca imi place -mai nou- sa cant chiar din voce, ciudat e ca imi astern pe hartie ideile pentru viitoarele mele carti, ciudat e ca VREAU SA FAC PREA MULTE LUCRURI! Ciudat e ca imi dau seama ca un artist desavarsit practica orice arta. Ciudat e ca asta ma face o artista adevarata. Ciudat e ca nu sunt narcisista totusi. Ciudat e ca lumea deja a inceput sa ma iubesca dar si sa ma urasca.

Ciudat e ca iar am inceput sa ascult Nirvana. Amplifica oarecum starea mea dezolanta..si imi place.

Ciudat e ca...da, cum credeai, totul e ciudat. De ce? ...Pentru ca viata e ciudata. Aaa, da , si pentru ca sunt o ciudata.

Raluca Băceanu

Comentarii

Ioana Ionescu a spus…
Eram la tine cand ai scris asta...Ce vremuri...Vacanta, free time.
A fost cea mai misto vacanta ever.Am avut de toate:clipe de fericire, de extaz, nemultumiri dezamagiri, betii :))) ,cadouri;) ,un amalgam de sentimente.
A fost perfect.Cea mai mijto amintire sa ramana poza aia de la GreenFest cu toti 6...geniala

Postări populare de pe acest blog

Cum să ai grijă de un pui de porumbel

Agonie şi extaz - păreri şi citate preferate

De ce fac maratoane Harry Potter când sunt tristă sau singură?