Anunt!!!

Va invit sa asistati la debutul meu literar :>, pt asta trebuie sa ma contactati si sa veniti pregatiti cu 25 RON :-SS. astept incurajarile voastre pana pe 8 septembrie 2009 ^:)^.va rog nu-mi taiati aripile :-S si astept si oferte mai generoase ;). mentionez ca veti primi tot o singura carte :)) :P. veniti cu bani ficsi ca nu am sa dau rest :))dar pot sa va ofer un autograf >:). am vandut deja 50 de exemplare si mai pot sa vand numai 250 :-“. In luna noiembrie ma gasiti si pe Google cu biografie completa:)).nu uitati, va astept , debutul e unul singur, dupa aceea devin scriitor consacrat si cartea o sa coste mai mult...paziti-ma cand sunt online si dati-mi raspunsul favorabil, desigur ;)).

Raluca Băceanu

Comentarii

Ida Jane a spus…
Bună! Mă numesc Ioana şi am 13 ani. Mereu a încercat să scriu, dar mai nici-odată nu am reuşit să îmi aştern gândurile atât de bine cum o faci tu. Am descoperit blogul tău accidental şi vreau să îţi spun că mă regăsesc în fiecare cuvânt pe care tu îl scrii! Vreau să îţi spun că te admir foarte mult pentru cea ce faci, şi aş vrea ca şi eu într-o zi să reuşesc să termin o carte şi să o public.
Aş avea o singură întrebare, pentru că ştiu că în zilele noastre este destul de greu să publici o carte, cum ai facut-o? Ai găsit o editură? Şi cam cât te-a costat, dacă te-a costat? Atunci când publici trebuie să ai o anumită experinţă înainte( mă refer la premii la concursuri de creaţie, articole publicate în reviste, etc.)sau pur şi simplu trebuie să fie bună( de fapt, normal că trebuie să fie bună:))) ?
Mulţumesc mult şi succes în continuare!
A.I.R a spus…
Mulţumesc mult, Ioana! E plăcut să scrii, dar cât de plăcut este când ceea ce scrii bucură şi pe altcineva!!
A fost destul de greu să public cartea, am trimis la enşpe mii de edituri, dar ca debutant, şi îmi pare rău să o spun, nu ai cam nicio şansă. Ori eşti extraordinar de bun, ori aştepţi, şi aştepţi... şi iar aştepţi până cineva te publică. Şi mai e a treia cale, ca peste tot: să ai pile.
Eu am reuşit pentru că cineva a crezut în mine şi mi-a recunoscut talentul - mama a fost "managerul" meu, iar editura EuroStandard, deşi nu foarte cunoscută, a acceptat să mă publice. În 2010, "Călătorie prin mintea unei adolescente" deja era reeditată la Litera, editură recunoscută în România.
Trebuie să ai noroc şi să te faci cunoscută cumva. Vino şi tu din când în când la câte un cenaclu, dacă scrii şi vrei să publici.
Să scrii e incredibil de frumos, dar îţi consumă întreaga viaţă, crede-mă. Trebuie să fii sigură că asta vrei să faci. Desigur, poate pentru tine asta reprezintă un hobby... dar în timp, ca în cazul meu, pote să devină cu totul şi cu totul altceva, fără de care nu te mai poţi desprinde, fără de care nu mai poţi trăi.
Baftă şi ţie şi poate ne vom vedea la un cenaclu, cine ştie...
Ida Jane a spus…
Mulţumesc foarte mult pentru răspuns!
Ştiu că este greu să publici o carte, dar mai am mult până acolo! Încă încerc să mă mulţumesc pe mine şi să trec de faza "!A! Am o idee mai bună, o las p-asta pe mai târziu". Doar că acest " mai târziu" va fi probabil niciodată! În fine, acum în vacanţă am scris ceva şi am reuşit să nu mă dau bătută, însfârşit!
Deci editura Leda...mmm...acum ştiu de unde să îmi comand cartea ta. De abia aştept să o citesc!
A.I.R a spus…
Litera, nu Leda :D.
Ida Jane a spus…
Mmm...mă miram eu de ce nu o găsesc pe site! =))

Postări populare de pe acest blog

Cum să ai grijă de un pui de porumbel

Agonie şi extaz - păreri şi citate preferate

De ce fac maratoane Harry Potter când sunt tristă sau singură?