Iubesti persoana sau doar sentimentul...?

Ei bine, am observat ca in ultima vreme subiectul dragoste nu mai este de mult timp tabu , si asta pentru ca majoritatea persoanelor si-l exprima, uneori, chiar nestiind ce inseamna. De ce? Pentru ca este in aproape orice situatie un subiect de discutie interesant ,captivant.
In ziua de azi , aproape totul se leaga de mirobolantul sentiment al iubirii:muzica,pictura,reviste, carti, status-urile voastre de pe mess.Si ma intreb, voi chiar stiti ce implica acest sentiment?
Sa revin..vad status-uri gen:,,daca m-ar intreba cineva ce as alege intre viata si tine, as alege viata, iar tu ai pleca suparata nestiind ca viata mea esti tu :D ''sau ,,Te iubesc.. am scris pe zapada... dar razele soarelui vor sterge aceste cuvinte.. Te iubesc am scris pe plaja... dar un val obraznic... v-a lua cu el in adancuri aceste 2 cuv... ESTE SCRIS TE IUBESC IN INIMA MEA SI DE ACOLO NIMENI NICIODATA, NICIODATA NU V-A PUTEA SA LE STEARGA... pentru ca te iubesc.. si o sa te iubesc cat voi exista''.
Sincer, cand stiu ca aceste ,,cugetari'' sunt rodul site-urilor cu citate, maxime...se trezeste greata in mine si imi pare extrem de penibil posesorul unui astfel de status.
Poate este intradevar un sentiment placut, insa unii dintre voi il strica. Am observat deasemenea, ca , desi nu esti ,,in love'', tot , totul in jurul tau se leaga de iubire. Dragilor, chiar nu trebuie sa va purtati ca niste oi dupa turma, si daca ati fi inteligenti, ati intelege ca astfel de ,,manifestari'' doar de dragul modei sunt inutile.Eu, ca o persoana din exterior-not in love-,rationala, privesc lucrurile astfel.
Chiar in acest moment, in lista mea de mess, aproximativ 20 de persoane sunt indragostite ....sau doar cred asta.
Apropos, daca cineva indragostit citeste aceste randuri, va rog ,a nu-mi purta pica. Poate tu chiar crezi ca esti indragostit, insa acum doresc sa te intreb ceva: tu chiar iubesti persoana cu care esti impreuna, sau doar iubesti sentimentul de a fi indragostit?

Raluca Băceanu

Comentarii

New Sensations a spus…
sti cum suna ultima porunca din decalogul tacerii : TAci cat ai timp inainte de a vorbi... asta ar trebuie sa faca multa lume.... dar pentru adolescenti e mai usor sa zik TE IUBESC ... pt ei e usor sa isi dea cadouri inimioare pe care scrie : I LOVE YOY .... sau cartitze care sa se pupe in bot:)) MULTI uita sa gandeasca inainte sa vorbeasca... KIAR SI EU... diferenta... ca nu ma mint... Consider ca la varsta de 15 ani luni poti place pe X cartitza si Miercuri pe Y cartitza ;))... dar OOPS ce am zis ... am zs IMI PLACE... dar NU iubesc... UN Adolescent cand zike te iubesc defapt spune AHH ce iubesc sentimentul de a fi placut :X:X =)) :D
New Sensations a spus…
scze am gresit porunca : TACI CAt ai timp SA GANDESTI inainte de a vorbi!
New Sensations a spus…
Din partea celei mai bune prietene VIVIEN (suri mea ;)) ) :

Sentimentul vine odata cu persoana... O privesti,iar inima incepe sa ti bata mai tare ca niciodata... Eu,una...daca cineva ar avea la status postate acele fraze care le ai zis mai sus...cu toate ca se preface..as fi mai multumita decat sa fie indiferent acestui sentiment de a iubi cu toata fiinta ta pe cineva... Iubirea=Pacea dintre mine si eu...dintre noi...oamenii care inca nu cunoastem acest inteles...al acestui cuvant..Dar intr-un fel este bine ca macar incercam sa aflam cam "ce este in adevar iubirea?!" "i'm in love with the life"..poti sa zici si asta...Dar una e sa zici una e sa simti...Trebuie doar sa simti si sa crezi ceea ce simti...atat tot... Multumesc
NaMeLeSS a spus…
Nush, poate nu sunt cea mai potrivita persoana pt comentarea acestui post si tu stii fb dc...
Parerea mea este ca adolescentii sunt supusi unei presiuni din partea societatii.Cand fara sa vrea sunt asaltati din toate partile de "iubire", de mesaje lacrimogene, s.m.d. se simt obligatii sa iubeasca...
Cunosc multe persoane care fara sa vrea confunda atractia cu iubirea.Astfel nu imi pot explica dc isispun unul altuia "te iubesc", dupa 1sapt.In fine.
Continuare si pe blogul meu ca imi place mult subiectul asta.
TE IUBESC-si nu sentimentul...doar persoana...

Postări populare de pe acest blog

Cum să ai grijă de un pui de porumbel

Agonie şi extaz - păreri şi citate preferate

De ce fac maratoane Harry Potter când sunt tristă sau singură?